"Vi ser det snöa vi se det snöa..."

"Det var väl roligt HURRA"
Ja iaf så länge det slutar snöa så dom hinner ploga undan innan jag ska bege mig ut o köra =P

Nu har jag vart duktig. Diskat (vilket är det tråkigaste som finns) och torkat av bänkarna i köket o lite på spisen o så. Kanske inte så märkvärdigt egentligen.... Men jag känner mig duktig iaf =D

Känner av Wii-spelandet från igår i mina armar. Speciellt den högra. Att det är så jobbigt att spela tv-spel :P Boxning var ju skitjobbigt. Men sååååå roligt =D Speciellt att spöa Hanna som har en sån vinnarskalle =P Hehe.

Ikväll ska vi till Zandra o Max =) Ska bli skoj =D

Hoppas alla njuter av en lugn o skön lördag och håll tummarna att det går bra för skidskyttarna =D

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jonnie

ja de har du nog rätt i :) fattar inte hur de kan va så svårt detta haha

2010-12-18 @ 12:49:59
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0