sovmorgon

Imorse klev jag inte upp förrän klockan var 9. Kommer inte ihåg när jag låg så "länge" sist.
Men med tanke på att Foppa har varit och krafsat på dörren 5 gånger inatt och aldrig ger sig så är det väl kanske inte så konstigt att jag var trött imorse. Var himla skönt att inte ha nån väckare som ringde också. Det var välbehövligt!!

Nu är det bara 6 dagar kvar innan vi invarderar Övik =D LÄNGTAR!!!!!
Saknar ju familj och vänner massor!! Julen är verkligen en familjehögtid enligt mig. Skulle kännas konstigt att fira jul utan min familj. Det skulle liksom inte riktigt bli julafton på riktigt då.

Det har börjat snöa här. Enligt yr.no kommer det att snöa till på måndag. Hoppas bara inte det snöar nå mer än så. Dom måste ju hinna ploga o så innan vi ska bege oss ut på vägarna. Är ju ett tag sen jag körde bil =S =P
Det kommer nog gå bra. Är ju bara att ta det lugnt.

Klart slut


Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha jo de e duktiga på att skvätta sand haha

2010-12-16 @ 15:04:47
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0