Nu har vi vart lite duktiga =)

Japp. Lite duktiga har vi allt varit. Efter att jag fått däng i femhundra ( =/ ) så har vi borstat katterna. Herregud!!! Jag tror det lossnade lika mycket päls som det sitter kvar. Helt otroligt!!! O jag tror att om jag skulle borsta dom en gång till skulle det lossna minst lika mycket till.
Älsklingen har dammsugat och jag ställde jag mig o diska o sen packade jag =) Hoppas inte jag har glömt nått i klädväg iaf. Sen är det ju massa andra saker som ska med också som vi inte ska glömma. Men jag har skrivit en lista =D Jag brukar nästan alltid göra det när jag ska bort nånstans och vara borta ett tag. Hatar att inte ha koll. Då kan jag skriva upp saker eftersom jag komemr på det. Perfekt =D

Fick höra av älskling att Jay Smiths album ligger på Spotify nu. YAY!!! Är du intresserad så hittar du det HÄR =)

Nu blir det att slappa i soffan och vänta på att resfebern ska anlända :P Hahaha... Borde kanske gå in på yr.no och kolla vädret. Hmm... Ja jag gör nog det.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0