Nå knas

Igår skulle jag gå in o skriva ett inlägg om nått jag inte alls kommer ihåg vad det var =P (rätt vanligt när det gäller mig) =D
Men det var nått som var himla knas på blogg.se så det gick inte att logga in =( Men eftersom jag iaf inte kommer ihåg vad det var för nått jag skulle skriva så lär det itne ha varit nå viktigt. Så resonerar jag iaf. Kommer man inte ihåg det var det inte viktigt :P Lite jobbigt bara om det verkligen skulle vara det :P hahah

Idag har jag och Ingela suttit med arbetet igen. Går fortfarande trögt men nu är vi näääästan klara. Har skrivt det mest. Det vi har kvar är att läsa igenom arbetet o se om det är nått som behöver ändras /formuleras om eller liknande. Sen måste vi ju göra framsida, innehållsförteckning och referenslista också. Men det är sånt man kan fixa efter jul. Det är ingen brådska. O det är verkligen skönt att känna så. När vi har så pass kort tid på oss att göra det här så känns det bra att vara så nära slutet.

Pratade med mamma en stund nyss. Känns så skönt att det nu bara är 5 dagar kvar innan vi åker norröver. Saknar familjen.

Foppa var förresten duktig inatt. Han krafsade inte på dörren en enda gång. Jag har sovit jätte bra!!! Men jag sov när väckaren ringde (Brukar vara lite småvaken vid den tiden o bara ligga o vänta på att den ska ringa) så jag ville ju inte kliva upp då. Men det var bara att pallra sig ur sängen. Utanför satt Foppa o väntade o började prata så fort han såg mig. Sen la han sig o började rulla o va jätte go. Nått säger mig att han var lite hungrig :P När jag väl tar fram burken med mat så sätter han sig framför matskålarna o väntar. Nästan som en hund :P Haha...

Fått årets första julkort idag. Från mamma o pappa. Kortet var stort som ett A4. Jätte fint var det =D

Klart slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0