Julkort

Ni har väl inte glömt att det imorgon är sista dagen för att skicka julkorten va??
Jag kom på det för ungefär en timme sen när jag satte mig vid datorn och såg vilket datum det var.
Så nu har jag suttit och skrivit julkort till... Nä det tänker jag inte säga :P De jag har skrivit till lär ju märka det =D





Jag vet att jag har lovat ett inlägg med några av bilderna som Sanna tog när dom var här och det kommer. Har haft en del annat att tänka på med fördjupningen bland annat. Men dom kommer... Jag lovar =)

Älsklingen har vart duktig o lagat mat idag. Hemmagjorda biffar, hemmagjord potatismos och hemmagjord sås till det =D ALLT är hemma gjort. Älskar min lilla kock jag har =) Han är så duktig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0