"granen står så grön o grann i stugan"

Hahaha... Den där låten stämmer inte alls med våran gran. Stjärnan står snett o flera grenar hänger lite fööör mycket. Den ser så gräslig ut. Aja. Det är väl sånt man får räkna med när man bor med fyrbenta marodörer.
Inte låter dom mig sova heller.
När vi har dörren stängd in till sovrummet krafsar Foppa på dörren så man håller på att bli galen.
Inatt sov vi med dörren öppen... Då är Foppa o krafsar på dörren in till klädkammaren. Han får aldrig annars vara där inne. Han är aldrig o krafsar på den på dagen. Men på natten ska han banne mig in dit. Abra har vart in o busat med en råtta inatt.
Kvart över sju imorsre klev jag upp för att kolla vad tusan dom höll på med när det lär så mycket i granen.. Gick o la mig i sängen sen igen för att kliva upp en halvtimme senare.
Sova vet jag knappt vad det är. Det har jag inte gjort ordentligt på flera nätter.

Nu ska jag gå o ta medicin o snart kommer Ingela. Får se om vii får mer gjort idag än vad vi fick igår.

Klart slut


Kommentarer
Postat av: Jonnie

åhh va jobbigt 5 veckor, inte kul :) ja ja hoppas att skiten ger m,e sig, skitjobbigt när man inte får sussa

2010-12-15 @ 13:31:43
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0