Gäsp

Dagen började med att jag blev väckt av min handledare på praktiken när hon ringde halv 9. O jag var mitt i en dröm. Sen när sover jag som en stock klockan halv 9??

Ingela kom vid halv 11 o då fixade vi till arbetet en hel del. Är det nån som kan Word bra så hojta gärna till... Jag har svurit åt det idag. Vi ska ha en innehållsförteckning i arbetet, och i listen längst upp i word kan man infoga innehållsförteckning.... MEn det funkar inte. Då tänkte jag att då kan vi ju skriva själva. Det är ju inga problem. Jag skriver en etta, gör en punkt och trycker sedan på mellanslag... O vad händer!? Jo Siffran försvinner och helt plötsligt hamnar man en bit in på raden och textstorleken och teckensnittet ändras. Hur kan detta hända??? Jag tar tacksamt emot hjälp!!!

Nu har vi handlat lite också. Har vääääldigt lite pengar att röra oss med innan jag får pengar 23 dec. Kan bara handla det som är absolut nödvändigt. Det är lite tråkigt... Får hoppas jag har pengar så att jag iaf kan handla godis till resan. Det måste man ju ändå ha =P
Dumt nog tog både smör och ost slut idag =/ Ost är då fasen inte billigt. Synd att det inte kunde vänta tills vi kommer hem. Men mackorna blir ju sååå himla tråkiga utan ost. Specillt dom vi ska ha i matsäck när vi åker.

Nä nu hoppas jag på att maten är klar snart. Magen kurrar.


Kommentarer
Postat av: kasia

hejhej! först vill jag ursäkta om jag kommer här o stökar ner..

men, vilken fin blogg du har!

gillar du smycken?

jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

smycken för ett bra pris & gratis frakt!

hoppas du kikar in :)

KRAM!

2010-12-20 @ 17:39:46
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/
Postat av: kasia

hej igen

som svar på din fråga, om jag tillverkar alla mina smycken, så är svaret ja, jag tillverkar precis allt själv :)

hoppas du tyckte om något :D

Kram! /Kasia

2010-12-20 @ 19:45:30
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0